100-ODSTOTNI USPEH | GARANCIJA VRAČILA DENARJA | HITRA DOSTAVA

Pravila za vračilo in vračilo plačila

Postopek za pridobitev vračila denarja

Za začetek postopka za vračilo denarja morate najprej prenesti naš obrazec s povezavo : https://bit.ly/40jhY4o

Na tem obrazcu je potrebno izpolniti vse informacije :

  • Datum naročila
  • Številka naročila
  • Skupni znesek naročila
  • Želeni znesek za vračilo
  • Ime
  • Ime podjetja
  • Ulica
  • Mesto
  • Država
  • Poštna številka
  • Naslov e-pošte
  • Telefonska številka
  • Številka ustrezne primerne zadeve (glejte štiri različne primere spodaj)

Nato morate razložiti razloge, zaradi katerih zahtevate vračilo denarja, na primer, da je izdelek prispel prepozno ali poškodovan (v skladu z različnimi ustreznimi primeri spodaj).

Nato morate obrazec podpisati in označiti datum. Ta obrazec morate poslati skupaj z identifikacijskim dokumentom (osebna izkaznica, vozniško dovoljenje ali potni list) in vašimi bančnimi podatki na e-poštni naslov contact@stopvarroa.com ali s priporočeno pošto na naslov:

Stop Varroa LLC
7209 Lancaster Pike
Suite 4- 1017
Hockessin, DE 19707
Združene države

Naš oddelek za obdelavo vračil vas bo nato obvestil, ali je potrebno ali ni potrebno vrniti naročila. Če je potrebno vrniti naročilo, vam bo naša služba za stranke poslala kuponski bon za vračilo, ki ga morate priložiti svojemu naročilu, in morali nam boste na lastne stroške vrniti naročilo na enega izmed naslednjih naslovov :

Stop Varroa LLC
7209 Lancaster Pike
Suite 4- 1017
Hockessin, DE 19707
Združene države

Ko prejmemo vaše naročilo v enem od naših skladišč, bomo pregledali vaš paket, da preverimo, ali je naročilo v celoti in v dobrem stanju. Nato vam bomo sporočili, ali je bila vaša zahteva odobrena ali ne. Če odobrimo vaše vračilo denarja, boste vračilo prejeli na zahtevane podatke v roku 48 ur. Vendar pa bodite pozorni, da se lahko v skladu z vašo banko vračilo prikaže na vašem bančnem računu v roku 3 do 4 tednov.

Različni primeri vračil denarja

Vračamo naročila v spodaj navedenih primerih.

Primer 1 : Če je vaše naročilo prispelo poškodovano, ste upravičeni do vračila denarja. Vendar pa je treba predhodno pregledati naročilo z dostavljalcem in zavrniti paket, če je ta prispel poškodovan ali s poškodbami. Prav tako morate vložiti reklamacijo pri dostavljalcu. V tem primeru morate zahtevo za vračilo denarja vložiti v 30 dneh od datuma dostave.

Primer 2 : Če je vaše naročilo prispelo z manjkajočim izdelkom, ste upravičeni do vračila denarja. Vendar pa je treba predhodno pregledati naročilo z dostavljalcem in zavrniti paket, če ta vsebuje manjkajoč izdelek. Prav tako morate vložiti reklamacijo pri dostavljalcu. V tem primeru morate zahtevo za vračilo denarja vložiti v 30 dneh od datuma dostave.

Primer 3 : V skladu z 14-dnevnim premislekom Evropske unije, če ste kupec, ki je znotraj Evropske unije, imate pravico do vračila, če ste spremenili svoje mnenje. Vendar morate biti posameznik, saj podjetja niso upravičena do tega premisleka. Tudi pokvarljivi predmeti in tisti, ki so bili odprti ali poškodovani, niso upravičeni. V tem primeru morate zahtevo za vračilo denarja vložiti v 14 dneh od datuma dostave.

Primer 4 : Če izdelek, ki ste ga kupili, uživa v "garanciji zadovoljstva ali vračila denarja", ki jo ponuja naša trgovina, imate pravico do vračila, če izdelek ni deloval. Naši oddelki bodo zahtevali dokaz. V tem primeru morate zahtevo za vračilo denarja vložiti v 30 dneh od datuma dostave.

Postopek za izmenjavo ali ponovno pošiljanje

Za začetek postopka za izmenjavo ali ponovno pošiljanje morate najprej prenesti naš obrazec s povezavo : https://bit.ly/3MsM7Zb

Na tem obrazcu je potrebno izpolniti vse informacije:

  • Datum naročila
  • Številka naročila
  • Skupni znesek naročila
  • Artikel, ki ga želite zamenjati
  • Ime
  • Ime podjetja
  • Ulica
  • Mesto
  • Država
  • Poštna številka
  • Naslov e-pošte
  • Telefonska številka
  • Številka ustrezne primerne zadeve (glejte tri različne primere spodaj)

Nato morate razložiti razloge, zaradi katerih zahtevate izmenjavo ali ponovno pošiljanje, na primer, da je izdelek poškodovan ali ni deloval (v skladu z različnimi ustreznimi primeri spodaj).

Nato morate obrazec podpisati in označiti datum. Ta obrazec morate poslati skupaj s identifikacijskim dokumentom (osebna izkaznica, vozniško dovoljenje ali potni list) na e-poštni naslov contact@stopvarroa.com ali s priporočeno pošto na naslov :

Stop Varroa LLC
7209 Lancaster Pike
Suite 4- 1017
Hockessin, DE 19707
Združene države

Nato vam bomo sporočili, ali je bila vaša zahteva odobrena ali ne, v roku 48 ur. Če odobrimo vašo zahtevo, bomo izdelke ponovno poslali v 24 urah in prejeli boste e-pošto s sledilno številko. Bodite pozorni, da se lahko zaračunajo stroški pošiljanja in obdelave

Različni primeri izmenjav in ponovnih pošiljanj

Primer 1 : Če je vaše naročilo prispelo poškodovano, ste upravičeni do ponovnega pošiljanja. Vendar pa je za to treba z dostavljalcem vzpostaviti zapisnik med dostavo. V tem primeru morate zahtevo za ponovno pošiljanje vložiti v 30 dneh od datuma dostave.

Primer 2 : Če je vaše naročilo prispelo z manjkajočim izdelkom, ste upravičeni do ponovnega pošiljanja. Vendar pa je za to treba z dostavljalcem vzpostaviti zapisnik med dostavo. V tem primeru morate zahtevo za ponovno pošiljanje vložiti v 30 dneh od datuma dostave.

Primer 3 : Če izdelek ni deloval, ima napako ali je napačne izdelave, ste upravičeni do ponovnega pošiljanja. Za to je treba zagotoviti konkreten dokaz o navedenih dejstvih in upoštevati postopek. V tem primeru morate zahtevo za ponovno pošiljanje vložiti v 30 dneh od datuma dostave.